برنامه کلاسی دوره تعمیرات برد فراسو

شروع دوره ظرفیت باقیماندهتکمیل ظرفیت
شنبه 1403/02/086
سه شنبه 1403/02/188
چهارشنبه 1403/02/2610

آموزش تعمیرات برد الکترونیک

register 128x128 757575 مجتمع آموزشی فراسو

آموزش تعمیرات برد در تبریز

شما بعد از گذروندن این دوره میتونین  تو زمینه تعمیر و تعویض برد های الکترونیک من جمله :پکیج، لباس شویی،ظرفشویی و…، هر چه که در بازار کار نیاز است تعمیر کنید و بدون این که نیازی به آموزش مجدد داشته باشین تو این راه فراسو کمکت میکنه.

شروع دوره جدید

1403/02/08

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
27 مجتمع آموزشی فراسو
فرم درخواست
26 1 مجتمع آموزشی فراسو

مبحث تعمیرات برد  الکترونیکی از جمله مباحث خیلی جذاب و پرمخاطب در ایران است که متاسفانه به علت شیوه ترویج تجربی و غیر علمی‌آن، به صورت غیر اصولی در حال آموزش است. محتواهای آموزش تعمیرات برد الکترونیکی موجود که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شوند، مملو از غلط های علمی و نکات اشتباه هستند ک نشان از استفاده بیش از حد از تجربه به جای علم دارند.

آموزش تعمیرات برد در تبریز 3 مجتمع آموزشی فراسو

اگر شما هم از اینکه الکترونیک، قطعات الکترونیکی و مدارات الکترونیکی را کامل درک نمی کنید ناراحت هستید. اگر دوست دارید بتوانید انواع قطعات الکترونیکی را تست و عیب یابی کنید یا اگر فرا گرفتن اصولی و علمی حرفه تعمیرات برای شما دغدغه است، این بسته برای شما ساخته شده است. بعد از گذراندن این دوره، شما نه تنها درک عمیق، علمی و ورستی از مدارات الکترونیکی خواهید داشت، بلکه می توانید مدارات موجود را تحلیل کنید و به عیب یابی اصولی آنها بپردازید. در آموزش تعمیرات الکترونیکی فراسو در تبریز ، عملکرد و نحوه تست انواع قطعات الکترونیکی را با مثال های عملی فرا می گیرید و با عملکرد بسیاری از دستگاه های روزمره و تعمیر و عیب یابی آنها آشنا می شوید.

برد الکترونیکی در تبریز چیست؟

بردهای الکترونیکی قطعاتی تخت، مسطح و نازک می باشند که به عنوان نگهدارنده قطعات الکترونیکی استفاده می شوند. این قطعات علاوه بر اینکه به عنوان یک بستر نگهدارنده فیزیکی برای قطعات الکترونیکی کاربرد دارند، مسئول اتصال این قطعات روی سطح تود نیز می باشند. برد الکترونیکی با نام مدار چاپی یا PCB نیز شناخته می شود. در ساختمان این قطعات از مواد کامپوزیت یا فایبرگلاس استفاده می‌شود. بردهای الکترونیکی می توانند باتوجه به کاربردهایی که دارند ساختاری ساده یا کاملا” پیچیده داشته باشند.

آموزش تعمیرات برد در تبریز 1 مجتمع آموزشی فراسو

بردهای الکترونیکی می توانند یک لایه، دو لایه، و یا چند لایه باشند و در رنگ های سبز، آبی و نارنجی اولید می شوند. قطعات مختلف الکترونیکی مانند خازن ها، مقاومت ها، آیسی ها، ترانزیستورها، دیودها و… روی این بردهای الکترونیکی سوار می شوند، ضخامت این بردها بین ۰.۲ تا ۳.۲ میلی متر است.

بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی در تبریز

برد الکترونیکی مجموعه ای از مدارهای الکتریکی است که از قطعات گوناگونی تشکیل شده است. برد همانند مغز در بدن انسان تقش مهمی در لوازم برقی و الکترونیکی داشته و امروزه می توان گفت در تمامی لوازم الکتریکی، لوازم برقی، انواع لوازم‌خانگی و هر وسیله برقی کوچک و بزرگی که مشاهده می کنید از این قطعه استفاده می شود. بردهای الکترونیکی انواع گوناگونی دارند و بسته به ساده یا پیشرفته بودن دستگاه میچیدگی های آن متفاوت است. پیچیده و حساس بودن برداای الکترونیکی کار تعمیرات و عیب یابی آن را به امری تخصصی کرده و تنها کسانی که در آموزش تعنیرات برد های الکترونیکی را از صفر تا صد دیده اند و از مهارت کافی برخوردار می باشند می توانند در این بازار به موفقیت دست یافته و درآمد بالایی داشته باشند. بنابراین اگر به دنبال ساختن آینده شغلی خود هستید و می خواهید یک شغل آینده دار و پردرآمد داشته باشید تعمیرات برد  در تبریز یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان است.

درآمد تعمیرکار بردهای الکترونیکی در تبریز چقدر است؟

تعمیر برد الکترونیکی امری تخصصی است و تعداد تعمیرکاران حرفه ای در این شغل اندک بوده و این نکضوع درآمد افراد متخصص و حرفه ای این رشته را بسیار عالی کرده است. به طور کلی تعمیر برد الکترونیکی نیاز به هزینه بالایی ندارد و در بسیاری از موارد خراب شدن یک فیوز یا قطع شدن اتصالی ساده باعث بروز مشکل در برد می شود معمولا” این قطعات هزینه ای نداشته و همین موضوع شغل تعمیرات برد را به یکی از مشاغل پرسود و پردرآمد تبدیل کرده است. با آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی و یادگیری مهارت های این شغل و تمرین و تکرار بسیار می توانید به درآمد خوبی در این شغل کسب می کنند.

سرمایه مورد نیاز برای ورود به شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی در تبریز چقدر است؟

بدون شک یکی از مهم ترین دغدغه های افراد هنگام راه اندازی کسب و کار سرمایه برای شروع کار است. ورود به برخی از مشاغل به سرمایه اولیه بالایی نیاز دارد در مقابل هستند مشاغل بسیاری که ورود به آنها نیاز به سرمایه اولیه بالایی نداشته و تنها کافیست به صورت تخصصی با مهارت های آنها آشنا باشید و دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی را از صفر تا صد بگذرانید. شغل تعمیرات بردهای  الکترونیکی یکی از مشاغلی است که ورود به آنها نیاز به سرمایه اولیه بالایی نداشته و تنها هزینه ای که لازم است برای ورود به این شغل بپردازید هزینه آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی و یادگیری و خریداری تجهیزات است که خوشبختانه شغل تعمیرات برد نیاز به تجهیزات بالایی نداشته و با خرید چند ابزار که قیمت بالایی هم ندارند می توانید کار خود را شروع کنید. در صورتی که بخواهید به صورت مستقل در این کار به فعالیت بپردازید بایستی هزینه اجاره مغازه و تبلیغات را نیز اضافه کنید.

آموزش تعمیرات برد در تبریز 2 مجتمع آموزشی فراسو

چگونه وارد بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی در تبریز شویم؟

شغل تعمیرات برد الکترونیکی جز مشاغل تخصصی و مهارت محور در بازار کار است بنابراین اگر می خواهید وارد بازار کار این شغل شوید بایستی پیش از اقدامی نسبت به یادگیری مهارت های تعمیرات برد و ثبت نام در دوره آموزش تعمیر برد الکترونیکی اقدام کنید. برای یادگیری مهارت های این حرفه می توانید روش های گوناگونی را انتخاب کنید. یکی از این روش ها شاگردی نزد یک تعمیرکار برد برای مدت زمان ۶ الی ۱۲ ماه است. از مزیت های این روش آموزشی به صورت عملی است اما در این روش به صورت تئوری با مفاهیم تعمیر برد آشنا نشده اید ضمن اینکه زمان یادگیری هم طولانی است. روش دیگر تحصیل در رشته برق و الکترونیک در دانشگاه ها و دریافت مدرک می باشد. این روش ضمن اینکه به زمان زیادی نیاز دارد، ضمن اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های برق معتقدند که در دانشگاه ها به صورت عملی مباحث آموزش داده نمی شود.

 

روش دیگر که از بهترین روش های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی می باشد شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای است. این روش در مقایسه با دو روش مزایای بیشتری دارد چرا که ضمن اینکه به صورت تئوری مباحث الکترونیک آموزش داده می شود در کارگاه های مجهز عملی نیز کلیه مباحث مربوط به تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزش داده می شود.

32 مجتمع آموزشی فراسو
دسته بندی اصلی
دپارتمان فنی
33 مجتمع آموزشی فراسو
تعداد دانشجو
450
34 مجتمع آموزشی فراسو
مدرس آموزش
مهندس جاوید
35 مجتمع آموزشی فراسو
مدت زمان آموزش
220 ساعت
36 مجتمع آموزشی فراسو
نوع تدریس
حضوری
37 مجتمع آموزشی فراسو
پیش نیاز
نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد
39 مجتمع آموزشی فراسو
آموزش
آموزش ها تخصصی و عملی از 0 تا 100
41 مجتمع آموزشی فراسو
محدودیت سنی
محدودیت سنی ندارد

ما اینجا هستیم