آموزش تعمیرات دوربین مداربسته در تبریز

آموزش تعمیر دوربین مداربسته در تبریز

register 128x128 757575 مجتمع آموزشی فراسو

مراحل مختلفی برای نصب دوربین های مدار بسته وجود دارد شما باید بر اساس استاندارد های تعریف شده در حوزه و محل مورد نظرتان و با توجه به آن دوربینتان را نصب کنید. بر طبق بررسی های صورت گرفته، امروزه نصب دوربین های مدار بسته به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند و در بسیاری از مرکز ها استفاده از آن ها ضروری قلمداد شده است.

شروع دوره جدید

1403/02/23

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

دوره تخصصی تعمیرات دوربین مداربسته

27 مجتمع آموزشی فراسو
فرم درخواست
26 1 مجتمع آموزشی فراسو

آموزش جامع تعمیر و نصب دوربین مداربسته در تبریز

نیاز گسترده جامعه امروز ما باعث شده که به صورت گسترده از دوربین های مدار بسته در مراکز مختلف استفاده شود. به همین دلیل دوستان تبریزی عزیز، آن هایی که به دنبال شغلی مناسب و روشی برای کسب درآمد هستید می توانید با کسب مهارت های لازم نصب دوربین های مدار بسته را یاد گرفته و با استفاده از اون به کسب در آمد بپردازید. پس اگر که به دنبال همچین چیزی هستید، با ما همراه باشید.

در مرکز تخصصی فراسو در 30 جلسه به صورت عملی و با حضور اساتید برجسته برگزار می گردد.

تفاوت اصلی مجتمع آموزشی فراسو با سایر  آموزشگاه ها مباحث در تخصصی بودن کارگاه های آموزشی آن و دوره های vip می باشد

آموزش تعمیرات دوربین مداربسته در تبریز

مکان های معمول برای نصب دوربین مدار بسته در تبریز چه مکان هایی است؟

نظارت تک تک نقاط خانه توسط دوربین های مدار بسته هم گران است و هم غیر ضروری، در نتیجه بخش هایی از خانه را که مهم تر هستند و نیاز بیشتری به نظارت دارند را مشخص و اولویت بندی کنید. نقشه محل مورد نظر را روی یک کاغذ کشیده و نقاطی را که نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارند را مشخص کنید. سپس تک تک موقعیت هایی را که برای نصب دوربین مشخص کرده اید را بررسی کنید تا مطمئن شوید بهترین تصویر ممکن را از دوربین های مدار بسته دریافت نمایید و هم اینکه مطمئن شوید چیزی مانع از ضبط تصویر توسط دوربین مدار بسته نمی شود.

مکان های معمول برای نصب دوربین مدار بسته در خانه:

خودمان دوربین مدار بسته را نصب کنیم یا یک نصاب حرفه ای؟

پیش از پاسخ به این سوال باید سطح توانایی ها و اطلاعات خود را ارزیابی کنید. در صورتی که در زمینه انتخاب صحیح یک دوربین مدار بسته مطلوب و همچینن انتخاب یک دستگاه مناسب به هدف ثبت تصویری که دوربین ها ثبت کرده اند.  اطلاعات کافی داشته و از ابزار ها و تجهیزات لازم برای این کار برخوردار می باشید، می توانید خودتان نصب دوربین را بر عهده بگیرید. البته که با صرف مقداری هزینه بیشتر می تونید یک نصاب حرفه ای را استخدام کرده و از نصبی اصولی، استاندارد، کاملا تمیز و مرتب برای نصب دوربین مدار بسته بهره ببرید.

سرفصل های دوربین های مداربسته در تبریز

آموزش تعمیرات دوربین مداربسته در تبریز

پیش از نصب دوربین مداربسته در تبریز لازم است چه کنیم؟

در مرحله اول باید قسمتی که قرار است دوربین بر آن نصب شود را بررسی کنید، سپس برای سیم کشی های لازم باید به فکر ایجاد یک حفره در محل مشخص شده باشید. به این موضوع که یک حفره روی دیوار شما باشد، ممکن است کمی ذهن شما را درگیر کند. اما نیازی به نگرانی نیست، چرا کا با به کار گرفتن تجهیزاتی اعم از لوله، داکت، سینی کابل و غیره و همچنین گذراندن سیم ها از کناف، زیر نما، دو پوش، سقف های کاذب و یا سیم کشی امنیتی، دوربین های مدار بسته به صورت بی سیم نصب می شوند. این کار نصب آن ها را در مکان هایی با فضای کم و کوچک راحت تر می کند.

کجا دوربین مدار بسته در تبریز نصب کنیم؟

چگونه دوربین را نصب کنیم؟

برای نصب دوربین زاویه و ارتفاع مناسب را ارتفاع کنید. به طور معمول بهترین زاویه در هر اتاق در گوشه ای از دیوار این که به سقف اتصال پیدا می کند. توجه کنید که دوربین باید همه ورودی ها و خروجی های اتاق را تحت پوشش قرار دهد. همینطور سعی کنید تا دوربین به یک منبع برق مانند پریز برق نزدیک باشد تا دسترسی نسبتا راحتی به این انرژی داشته باشد و در صورت لزوم بتواند از آن استفاده کند. فراموش نکنید که اگر قرار است دوربین مدار بسته را در جایی خارج از محیط خانه و در فضای باز نصب کنید آن را در ارتفاع حداقل ۳ متری نصب کرده تا از دسترس افراد به دور باشد.

دوربین را روی دیوار نصب کنید. همگام خرید دوربین مدار بسته گاهی ممکن است به شما لنت های چسبی داده شود نا دوربین را روی دیوار نصب کنید. توصیه می شود که به جای این دوربین ها را به دیوار پیچ کنید تا از اتصال آن و محکم بودن محلش اطمینان کافی را حاصل کنید. برای این کار ابتدا محل مناسبی برای نصب پیدا کرده سپس محل پیچ ها را روی دیوار مشخص کرده و علامت گذاری کنید. دوربین را به دیوار پیچ کنید و در آخر سمت آن را تنظیم کنید.

برای نصب دوربین از کابل ترکیبی استفاده کنید. معمولی ترین و مورد استفاده ترین کابل مصرفی در سیستم های مصرفی دوربین های مدار بسته کابل ترکیبی می باشد. این نوع کابل دارای دو رشته است یکی برای برق و دیگری برای تصویر. دلیل نام گذاری این کابل هم همین مسئله است. مهم ترین مزیت این کابل این است که با استفاده از این تنها و تنها به یک بار سیم کشی لازم دارید.

نصب دوربین مدار بسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر باعث نی شود تا با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از خانه دور باشید، هر زمان هم که بخواهید می تونید با تلفن همراه خود مستقیما به تصاویر دوربین های مدار بسته تان متصل شوید.

32 مجتمع آموزشی فراسو
دسته بندی اصلی
دپارتمان فنی
33 مجتمع آموزشی فراسو
تعداد دانشجو
320
34 مجتمع آموزشی فراسو
مدرس آموزش
مهندس
35 مجتمع آموزشی فراسو
مدت زمان آموزش
230ساعت
36 مجتمع آموزشی فراسو
نوع تدریس
حضوری
37 مجتمع آموزشی فراسو
پیش نیاز
نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد
40 مجتمع آموزشی فراسو
گواهینامه
مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای
41 مجتمع آموزشی فراسو
محدودیت سنی
محدودیت سنی ندارد

ما اینجا هستیم