آموزش سالیدورک در تبریز

آموزش تخصصی سالیدورک در تبریز

register 128x128 757575 مجتمع آموزشی فراسو

نرم افزار سالیدورک به جرعت می توان گفت که یکی از نرم افزارهای فنی و مهندسی می باشد که توسط  شرکت فرانسوی داسو سیستمز ارائه و همچنان توسعه داده می‌شود. به خاطر همین است که شرکت های زیادی به دنبال یک متخصص حرفه ای برای آن هستند(آموزش تخصصی نرم افزار سالیدورک در تبریز) ، آموزشگاه فراسو در تبریز با برگزاری دوره  آموزش متخصص به کار نرم افزار سالیدورکس در تبریز قدم بزرگی  را برای ورود به بازار کار گرافیک به سمت شما باز می کند.

شروع دوره جدید

1403/02/05

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
27 مجتمع آموزشی فراسو
فرم درخواست
26 1 مجتمع آموزشی فراسو

آموزش جامع و تخصصی سالیدورک در تبریز

سالیدورک یک نرم افزار طراحی و فنی مهندسی است که در محیط کامپیوتر کار می کند، این نرم افزار امکانات خاصی دارد که شرکت های مختلف را نیازمند به یک متخصص حرفه ای سالیدورک می کند.

طبق آماری که بدست آوردیم این نرم افزار توسط ۱ میلیون و پانصد هزار نفر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از معروف ترین و داغ ترین نرم افزار های حوزه مهندسی می باشد.

محیط این نرم افزار به سه بخش مهم part ، assembly و drawing تقسیم بندی می شود که برای رسم قطعه ، مکانیسم سوارشدن قطعات و در نهایت نقشه مهندسی آن کاربرد دارند.

یک متخصص SolidWorks باید به هر سه این بخش ها تسلط کامل داشته باشد تا بتواند یک پروژه را به صورت کامل هدایت کند.

آموزش سالیدورک در تبریز

آموزش تخصصی نرم افزار سالیدورک عبارتند از:

سرفصل های دوره سالیدورک در تبریز شامل موارد ذیل می باشد:

همانطور که می دانید، در عصر حاضر رشته های فنی و مهندسی روز به روز با تکنولوژی و هوش مصنوعی مرتبط می شوند و این پیشرفت روز افزون باعث شده است که متخصصان تا حد زیادی به تسلط بر نرم افزارهای پیشرفته ای مشتاق نموده است که در رشته های مهندسی مورد استفاده قرار می گیرند. دوره سالیدورک (SolidWorks) جزو دوره های اصلی دپارتمان مکانیک می باشد چرا که نرم افزار سالیدورک در تبریز جز یکی از کاربردی ترین و مهم ترین نرم افزارها در زمینه مدل سازی و طراحی است.

مخاطبین دوره آموزش سالیدورک در تبریز

آموزش سالیدورک در تبریز

پیش نیاز دوره سالیدورک در تبریز

 دوره های ما بدون هیچ گونه پیش نیاز خاصی برای شرکت وجود ندارد. اما از آنجایی که این دوره یک دوره آموزشی تخصصی و فنی است، برای افراد دارای تحصیلات و مدارک فنی حرفه ای مرتبط مناسب می باشد. 

این نرم افزار برای تمامی افرادی که میخواهند در حوزه طراحی و مدل سازی سه بعدی فعالیت کنند بسیار حائز اهمیت است . و تمامی افراد علاقه مند میتوانند از دوره مقدماتی و پایه شروع به یادگیری این نرم افزار نمایند.

پکیج متخصص ورود به بازار کار آموزش سالیدورک در تبریز به شما کمک میکند تا تمام مباحث مورد نیاز برای ورود به بازار کار این نرم افزار را تا سطح پیشرفته به طور کامل فرا بگیرید .

محیط‌های نرم افزار سالیدورک در تبریز

نرم‌افزار سالیدورک دارای ۳ محیط اصلی می‌باشد که عبارتند از:

نرم‌افزار سالیدورکس در تبریز دارای چندین محیط فرعی می‌باشد که عبارتند از:

تفاوت پک های حرفه ای ورود به بازار کار ما با آموزشهای رایگان:

بطور خلاصه از زمین تا آسمان!

1-در پک ورود به بازارکار ما، جدیدترین نسخه نرم افزار را آموزش می دهیم منطبق با بازارکار به صورت عملی و تخصصی

2-پک ورود به بازار کار  توسط اساتید مجرب و کاردان آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده است و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید!

3- متد این پک کاملا کار شده و تا ماهها،  یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت.

آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و اصلا برای ورود به بازار کار به صورت تخصصی تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

32 مجتمع آموزشی فراسو
دسته بندی اصلی
دپارتمان مکانیک
33 مجتمع آموزشی فراسو
تعداد دانشجو
384
34 مجتمع آموزشی فراسو
مدرس آموزش
مهندس اسمعیلیان
35 مجتمع آموزشی فراسو
مدت زمان آموزش
160ساعت
36 مجتمع آموزشی فراسو
نوع تدریس
حضوری
37 مجتمع آموزشی فراسو
پیش نیاز
نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد
39 مجتمع آموزشی فراسو
آموزش
آموزش ها تخصصی و عملی از 0 تا 100
40 مجتمع آموزشی فراسو
گواهینامه
مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای
41 مجتمع آموزشی فراسو
محدودیت سنی
محدودیت سنی ندارد

ما اینجا هستیم