آموزش icdl در تبریز

register 128x128 757575 مجتمع آموزشی فراسو

تو جامعه امروز اولین قدم برای ورود به کسب و کار حرفه ای بلد بودن مهارت های هفت گانه یا همون (ICDL) است.

چرا که در تمام شرکت ها و ادارات همه و همه با کامپیوتر سروکار دارند و شما در هر سمت شغلی که باشید به یادگیری مهارت های هفتگانه (ICDL) و استفاده از کامپیوتر نیاز خواهید داشت.

باتوجه به گزارش نمایندگی مرکز ICDL در آسیا تا به امروز 15 میلیون نفر در بیش از 100 کشور موفق به اخذ این مدرک نموده ان

شروع دوره جدید

1403/02/20

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
27 مجتمع آموزشی فراسو
فرم درخواست
26 1 مجتمع آموزشی فراسو

توضیحات دوره

اگر تصمیم به اخذ مدرک ICDL  در تبریز گرفته اید و می خواهید بدانید مدرک آی سی دی ال اصلا چیست،  در واقع سعی می کنیم کلیات جامعی از مهارت های هفتگانه کامپیوتر را با سرفصل های این آزمون مهم برای شما معرفی کنیم.

اصلا لازم نیست که بترسید! همه ما می دانیم که کامپیوتر، اینترنت و بطور کلی دنیای IT از مباحث نسبتا نوظهور در دنیاست. کسی که به کامپیوتر و مباحث پیرامون آن آشنایی داشته باشد، قطعا در محل کار، یا بطور کلی در زندگی انسان موفق تری خواهد بود. یکی از راه هایی که نشان می دهد شما تا حد قانع کننده ای به کامپیوتر آشنا هستید، داشتن مدرک مهارت های هفتگانه (ICDL) است. ICDLیا International Computer Driving Licenseبه معنای مهارت کار با کامپیوتر می باشد.دوره ICDLیک استاندارد بین المللی در مهارت های کاربردی کامپیوتر است. پس در واقع آی سی دی ال یک گواهی نامه بین المللی است که توانایی دارندگان این گواهی نامه را در مهارت های کامپیوتری، تأیید می کند.

INGLES 7 مجتمع آموزشی فراسو

آموزش جامع و تخصصی مهارت های گفتگانه یا (ICDL) با آموزشگاه فراسو

مدرک icdl یا همون مهارت های هفتگانه کامپیوتر برای کاریابی، مهاجرت، شرکت در آزمون های استخدامی بسیاری از اهدداف دیگه استفاده میشه و مدرک مهمیه که داشتن اون تقریبا برای تمامی آزمون های استخدامی اجباری شده و تقریبا همه باید تو رزومه خودشون این مدرک رو داشته باشن.

مدرک icdl فنی حرفه ای که شرکت مجتمع آموزشی فراسو  به کارآموزان خودش ارائه میده، از اعتبار بین المللی برخوردار هست.

با داشتن این مدرک میتونین برای استخدام تو شرکت های زیر رزومه معتبرتری داشته باشین و استخدامتون هم راحتتر باشه.

یادگیری مهارت‌های هفت‌گانهICDL در تبریز  بیانگر کفایت در مهارت‌های کامپیوتری است.

از این رو سازمانی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می‌شود.

اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت‌های هفت‌گانهICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان‌ها و حتی کشورها در طرح‌های آتی و توسعه‌ای خود یکی از استراتژی‌های اصلی خود را به آن اختصاص داده‌اند.

آموزش تخصصی ICDL در تبریز عبارتند از:

چرا باید دوره icdl را سپری کنیم؟

مدرک شرکت در دوره آموزشicdl  در تبریز به غیر از افراد شاغل، برای دانش آموزان، دانشجویان و افراد خانه‌دار نیز مفید بوده و می‌توانند با شرکت در دوره آموزش مهارت های هفتگانه (icdl) در تبریز ، از مزایای آن استفاده کنند.

یادگیری هفت مهارت این دوره باعث می‌شود بتوانید خودتان برای خودتان شغلی بسازید.

INGLES 6 مجتمع آموزشی فراسو

با سپری کردن دوره کامل آموزش ICDL، می‌توانید به صورت حرفه‌ای‌ کار با کامپیوتر را بیاموزید و ضمن بهبود رزومه خود، برای ورود به بازار کار نیز آماده شوید.

شرکت در دوره‌های آموزشی این مهارت‌ها به هیچ‌گونه پیش‌نیازی احتیاج ندارد؛ زیرا در این دوره همه چیز از مرحله مقدماتی و ابتدایی آموزش داده می‌شود.

آموزش icdl  در 149 کشور جهان اعتبار دارد و معتبرترین مدرک در زمینه آموزش مقدماتی کار با کامپیوتر در تمام جهان محسوب می‌شود.

مهم ترین مزایای دریافت گواهینامه ICDL در تبریز

برخی از مدرک های معتبر کارآموزان دوره ICDL در تبریز

شما با شرکت در دوره های مهارت های هفتگانه در تبریز می توانید افزایش توانایی‌های فردی در حوزه فناوری اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتری را بالا برده و باعث  افزایش کارایی و بازدهی عملکرد سازمان‌ها در فناوری اطلاعات است.

با گذراندن آموزش های مهارت های هفت گانه افراد می‌توانند با تجهیزات سخت افزاری و اطلاعات نرم‌افزاری سیستم‌های کامپیوتری به طور کامل آشنا شوند و دانش خود را در این راستا افزایش دهند.

مدیریت فایل‌های کامپیوتری، کار با کامپیوتر و سیستم عامل و تغییرات در تنظیمات ویندوز مباحثی هستند که پس از کسب مهارت‌های icdl می‌توانند آن‌ها را انجام دهند.

سرفصل های دوره مهارت های هفتگانه (ICDL) در تبریز

که در این اینجا به بیان کلیات کامپیوتر یا همون مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات و ارتباطات توضیح داده می شود

در این سرفصل شما نحوه کاربا ویندوز و مدیریت کردن فایل ها اعم از نام گذاری، حذف و کپی آشنا میشید .و همچنین می توانید فایل های مختلف در محیط ویندوز بسازید، اون ها را نام گذاری کنید، حذف کنید و یا در هر جای دیگری کپی کنید.

در اینجا شما با نحوه جستجو ، تنظیمات مربوط به browser ها و همچنین نحوه ایجاد یک پست الکترونیک رو فرامی گیرید.

آموزش Microsoft Word  به شما کمک می کند تا تایپ و قالب بندی متن ها و ایجاد اضافه کردن فهرست و… را فرا بگیرید

شما به کمک اکسل قادر خواهید بود بسیاری از کارهای محاسباتی و ثبتی رو در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چند رسانه ‌ای کوچک مانند کاتالوگ های الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی ساده است.

ساده ترین بانک اطلاعاتی یا دیتابیس (جایی که اطاعات به صورت مرتب ذخیره می شوند) دانست. از این رو شرکت های مختلف در سطح کوچک و متوسط تا حد زیادی برای ذخیره سازی اطاعات خود نیاز به این نرم افزار دارند.

نرم افزار اکسس این امکان را فراهم می آورد که کاربر بانک های اطلاعاتی به وجود آورده و عملیات مورد نظر را بر روی آن ها انجام دهد.

بسیاری از برنامه نویسان برای ذخیره اطلاعات نرم افزارهایی که تولید می کنند از نرم افزار دیتابیس اکسس استفاده می کنند

سازمان های دریافت کننده مدرک ICDL

یادگیری مهارت های هفتگانه ICDL و اخذ مدرک آن مزایای زیادی به همراه دارد. آشنایی با کامپیوتر، کار با آن و یادگیری مهارت های مهم در کار با نرم افزار Office یکی از ملزومات زندگی در دنیای امروز است. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هم برای استخدام نیرو، به دنبال افرادی هستند که مهارت های بالایی در کامپیوتر داشته باشند.

شرکت در دوره ICDL و یادگیری مهارت های آن علاوه بر افراد مختلف، برای سازمان ها و ارگان ها نیز سودمند است. بالا بردن سطح دانش و مهارت کارمندان در این زمینه، می تواند به افزایش بهره وری سازمانی منجر شود.

INGLES 5 مجتمع آموزشی فراسو

چگونه وارد بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی در تبریز شویم؟

شغل تعمیرات برد الکترونیکی جز مشاغل تخصصی و مهارت محور در بازار کار است بنابراین اگر می خواهید وارد بازار کار این شغل شوید بایستی پیش از اقدامی نسبت به یادگیری مهارت های تعمیرات برد و ثبت نام در دوره آموزش تعمیر برد الکترونیکی اقدام کنید. برای یادگیری مهارت های این حرفه می توانید روش های گوناگونی را انتخاب کنید. یکی از این روش ها شاگردی نزد یک تعمیرکار برد برای مدت زمان ۶ الی ۱۲ ماه است. از مزیت های این روش آموزشی به صورت عملی است اما در این روش به صورت تئوری با مفاهیم تعمیر برد آشنا نشده اید ضمن اینکه زمان یادگیری هم طولانی است. روش دیگر تحصیل در رشته برق و الکترونیک در دانشگاه ها و دریافت مدرک می باشد. این روش ضمن اینکه به زمان زیادی نیاز دارد، ضمن اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های برق معتقدند که در دانشگاه ها به صورت عملی مباحث آموزش داده نمی شود.

روش دیگر که از بهترین روش های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی می باشد شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای است. این روش در مقایسه با دو روش مزایای بیشتری دارد چرا که ضمن اینکه به صورت تئوری مباحث الکترونیک آموزش داده می شود در کارگاه های مجهز عملی نیز کلیه مباحث مربوط به تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزش داده می شود.

32 مجتمع آموزشی فراسو
دسته بندی اصلی
دپارتمان کامپیوتر
33 مجتمع آموزشی فراسو
تعداد دانشجو
586
34 مجتمع آموزشی فراسو
مدرس آموزش
مهندس محمدنیا
مهندس مشکین قلم
35 مجتمع آموزشی فراسو
مدت زمان آموزش
130 ساعت
36 مجتمع آموزشی فراسو
نوع تدریس
حضوری
37 مجتمع آموزشی فراسو
پیش نیاز
نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد
39 مجتمع آموزشی فراسو
آموزش
آموزش ها تخصصی و عملی از 0 تا 100
41 مجتمع آموزشی فراسو
محدودیت سنی
محدودیت سنی ندارد

ما اینجا هستیم