آموزش ایندیزاین در تبریز

آموزش ایندیزاین در تبریز

register 128x128 757575 مجتمع آموزشی فراسو

شرکت ادوبی علاوه بر ارائه نرم افزار قدرتمند و حرفه ای فتوشاپ نرم افزار فوق العاده ای چون ایندیزاین را برای استفاده و سهولت کار طراحان ارائه کرده است. نرم افزار ایندیزاین یک برنامه ی رایج در زمینه نشر رومیزی بوده و به معنی گردآوردن و کنارهم گذاشتن نوشته ها و عناصر نگاره در قالب صفحات می باشد در واقع کمک به آراستن نوشته های صفحه و عناصر موجود در آن می باشد که اغلب در مواردی چون بروشورهای تبلیغاتی، آماده سازی کتابها، سررسید ها، مجلات و دیزاین آنها استفاده می شود. ایندیزاین ابزار استانداری برای طراحی در صعنت چاپ محسوب می شود.

شروع دوره جدید

1403/02/24

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
27 مجتمع آموزشی فراسو
فرم درخواست
26 1 مجتمع آموزشی فراسو

آموزش ایندیزاین مقدماتی تا پیشرفته در تبریز

شما با آموزش در این دوره ها به راحتی یاد می گیرید چطور به شکل یک طراح حرفه ای طرح های گرافیکی زیبا و فوق العاده بزنید بدون اینکه از تحصیلات آکادمیک برخوردار باشید بتوانید پا به عرصه رقابت با دیگرا طراحان حوزه گرافیکی بگذارید و بسته به سلیقه و مهارت خود طرح های بی نظیری ارائه دهید که همگان را انگشت به دهان کنید و از طرفی بتوانید به عنوان یک منبع درآمد از این راه درآمد خوب و مطلوبی هم بدست آورید زیرا که این نرم افزار پیشرفته از قابلیت های بسیاری در زمینه ی حروف نگاری و صفحه آرایی برخوردار است که می تواند در زمینه تنظیم حروف و ایجاد سبک های حروف و یا ابزار خوبی برای تنظیم دقیق قرارگیری عناصر گرافیکی باشد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد دیگرش را می توان قابلیت استخراج خودکار اطلاعات از فرمت های متنوع و تنظیم اندازه ی ستون ها و کادرها و صفحه بندی  نام برد. و از آنجایی که شرکت ادوبی سازنده ی این نرم افزار حرفه ای برای طراحی گرافیکی می باشد یکی دیگه از ویژگی های این نرم افزار ساخت شرکت ادوبی قابلیت ایجاد فایل های pdf به منظور آسان سازی روند آماده سازی طرح ها برای چاپ و پخش در فضای اینترنت می باشد.

آموزش ایندیزاین در تبریز

آموزش تخصصی نرم افزار اتوکد در تبریز عبارتند از:

هرکدام از شما که تا به حال سابقه سروکار داشتن با این نرم افزار حرفه ای و فوق العاده رو داشته باشین متوجه می شوید که کار کردن با نرم افزار این دیزاین مثل این است که شما قلم و کاغذ دستتان است و هر طرحی را که می خواهید و می پسندید به راحتی به شکل متون چاپی در خواهید آورد . به همین علت از این نرم افزار برای طراحی بروشورها، کارت ویزیت ها، مجلات، کتابها، استیکر، کمیک، کارت پستال های زیبا استفاده می شود. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید کتاب الکترونیکی بسازید و صفحه آرایی های زیبایی انجام دهید وکلا” کلیه کسانی که در عرصه تبلیغات و چاپ و انتشارات فعالیت می کنند در واقع این نرم افزار بسیار کمک کننده و به نوعی ابزار کار آنها محسوب می شود.

برخی از قابلیت‌های مهم نرم افزار ایندیزاین در تبریز

کلیه کسانی که با نرم افزار حرفه ای ادوبی ایلاستریتور آشنا باشند و کار کنند به این موضوع واقفند که می شود با هر نرم افزاری صفحه آرایی انجام داد زیرا در همه ی نرم افزارها حتما” گزینه ی مشترکی وجود دارد اما نرم افزار ایندیزاین قابلیت بی نظیر و فوق العاده ای در زمینه صفحه آرایی یه صورت کاملا” حرفه ای و تخصصی ارائه داده و به نوعی در این زمینه ادعا دارد.

آموزش اتوکد در تبریز

پس از گذراندن دوره ایندیزاین در تبریز چه مهارت هایی کسب می کنید؟

شما با گذراندن دوره آموزش ایندیزاین تمام مهارت های لازم برای صفحه‌آرایی و طراحی و ساخت صفحه را پیدا خواهید کرد.

این مسئله شامل صفحه‌آرایی روزنامه ها و مجلات، طراحی جلد، صفحه آرایی کتاب، طراحی ست ادارای، کاتالوگ و بروشور و … می باشد. بسیاری از کارهای تبلیغاتی وابسته به چاپ را می‌توان در داخل برنامه ایندیزاین انجام داد.

ما تمام این موارد را برای شما در دوره آموزش ایندیزاین جمع‌آوری کرده‌ایم. خروجی پی دی اف نرم افزار ایندیزاین این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید خروجی 300dpi بگیرید و اینجوری کاربران شما راحت‌تر فایل را دانلود و چاپ می‌کنند. این یکی دیگر از مزیت‌های این برنامه است.

 

کلمات میانبر کاربردی در نرم‌افزار اتوکد در تبریز

اگر قصد صفحه آرایی کتاب و مجلاتی را که تعداد صفحات زیادی دارند و بیشتر صفحاتشون از متن تشکیل شده رو دارا می باشید می توانید با شرکت در دوره های آموزشی ایندیزاین و کسب دانش و مهارت کافی در این زمینه به صورت حرفه ای با این نرم افزار کار کنید چون کاربرد بیشماری در این زمینه دارد. بسیاری از کاربران در ابتدا به اشتباه ایندیزاین را یا ورد مقایسه می کنند و معتقدند که این دو نرم افزار یکسان عمل کرده و تفاوت چندانی ندارند در صورتی که اینطور نیست و شاید از لحاظ ساختار ایندیزاین و ورد شبیه به یکدیگر باشند ولی در زمینه چاپ و همینطور از لحاط طرح نرم افزار حرفه ای ایندیزاین از ورد قوی تر بوده و هم طبقه و هماهنگ با دیگر نرم افزارهای شرکت ادوبی می‌باشد. شما با کمک این نرم افزار به سهولت و آسانی می‌توانید طرح های حرفه ای چاپی را با کیفیت بالا در قالب فایل پی دی اف و یا ایندیزاین ایجاد کنید و به چاپخانه به منظور چاپ ارسال کنید.

توصیه ما به شما این است که سعی کنید برای کاهش به وجود آمدن همچین مشکلی هنگام نصب اولیه ی نرم افزار از نسخه اورجینال اتوکد استفاده کرده و ورژن اورجینال اتوکد را نصب نمایید که به صورت رایگان هست و نیازی به پرداخت پول ندلرد و باعث پیشگیری از به وجود آمدن ارورهای احتمالی و کاهش آن در حین کار می باشد.

علت اینکه ما باید آموزش این نرم افزار پیشرفته و حرفه ای رو شروع کنیم اینه که این نرم افزار امروزه از دسته نرم افزارهای قدرتمند و در عین حال کاربر پسنده که محیط و موقعیتی رو واسه شما به وجود میاره تا بتونید به سهولت و آسانی طرح بندی کنید و از طرفی کنترل برتر و عالی یر روی تصاویر و عناصر صفحه داشته باشید و جزو ابزارهای همه کاره مانند ابزارهای تایپ و طراحی و تبدیل تغییر محسوب میشه و یک نوع ابزار انتخاب است و شامل عناصر طراحی چون photoshop و IIIustrator می باشد. به به شما این توانایی را می دهد که با حداکثر انعطاف پذیری و کنترل بسیار بر عناصر تایپوگرافی و بسته بندی متن طراحی های صفحه ی بی نظیر و استثنایی با استفاده از اسناد چند صفحه ای و متن های بیشماری انجام دهید.

آموزش اتوکد در تبریز
32 مجتمع آموزشی فراسو
دسته بندی اصلی
دپارتمان کامپیوتر>گرافیک
33 مجتمع آموزشی فراسو
تعداد دانشجو
321
34 مجتمع آموزشی فراسو
مدرس آموزش
مهندس صفری
35 مجتمع آموزشی فراسو
مدت زمان آموزش
130 ساعت
36 مجتمع آموزشی فراسو
نوع تدریس
حضوری
37 مجتمع آموزشی فراسو
پیش نیاز
نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد
41 مجتمع آموزشی فراسو
محدودیت سنی
محدودیت سنی ندارد

ما اینجا هستیم