آموزش فتوشاپ در تبریز

register 128x128 757575 مجتمع آموزشی فراسو

تو جامعه امروز اولین قدم برای ورود به کسب و کار حرفه ای بلد بودن فتوشاپ در تبریز است.

امروزه عکس‌ها نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کنند و از اهمیت تصاویر شخصی و انتشار در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا تصاویر تبلیغاتی مربوط به کسب‌وکارها، همگی اهمیت ویژه‌ای برای ما دارند.

شروع دوره جدید

1403/02/03

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
27 مجتمع آموزشی فراسو
فرم درخواست
26 1 مجتمع آموزشی فراسو

طوری‌که علاوه بر عکاسی، بهینه‌سازی و تغییر عکس‌ها به‌منظور و جلوه‌ی بهتر و تاثیرگذاری بیشتر، تبدیل به یک حرفه‌ی مستقل شده که آن را با عنوان فتوشاپ می‌شناسیم، اما فتوشاپ در واقع نام یک نرم‌افزار است.

بنابراین یادگیری فتوشاپ می‌تواند برای‌تان یک حرفه و مهارت محسوب شود که شاکله‌ی اصلی چندین زمینه‌ی شغلی مانند طراح کارت ویزیت، بنر، پوستر، لوگو، روتوش، تولید محتوا، گرافیست، عکاسی و … را تشکیل می‌دهد.

برای فراگیری فتوشاپ، می‌توانید در دوره‌های حضوری آموزش فتوشاپ در تبریز  مجتمع آموزشی فراسو شرکت کنید و کار با این نرم‌افزار جذاب و کاربردی را در سریع‌ترین زمان ممکن بیاموزید.

آموزش فتوشاپ در تبریز

نرم‌افزار فتوشاپ (photoshop)، یکی از قدیمی‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای کامپیوتری محسوب می‌شود.

این نرم‌افزار جزو اولین برنامه‌های حرفه‌ای ویرایش عکس بوده و به‌همین خاطر میان طراحان وب، گرافیست‌ها و ویراستاران تصویر محبوبیت بسیاری دارد.

این نرم‌افزار قابلیت‌های مختلفی نظیر تغییر رنگ، ترکیب، برش، بهینه‌سازی، اضافه کردن آیتم‌های مختلف، بازسازی و … را برای تصاویر فراهم می‌کند و رابط کاربری قابل قبولی هم دارد.

با این حال همان‌طور که گفتیم، اصطلاح فتوشاپ به‌خاطر اینکه اولین بار امکان ادیت تصاویر توسط نرم‌افزار photoshop فراهم شد، در میان ما جا افتاده؛ اما امروزه نرم‌افزارهای متعددی برای ویرایش عکس‌ها ارائه شده‌اند که هر کدام‌شان قابلیت‌های متعددی دارند.

از برترین نرم‌افزارهای کامپیوتری ویرایش تصاویر می‌توان به Adobe Lightroom CC، Affinity Photo، Corel draw و photoshop CC اشاره کرد.

دوره آموزش فتوشاپ در تبریز مناسب چه کسانی است؟

مدرک شرکت در دوره آموزش فتوشاپ   در تبریز به غیر از افراد شاغل، برای دانش آموزان، دانشجویان و افراد خانه‌دار نیز مفید بوده و می‌توانند با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ در تبریز ، از مزایای آن استفاده کنند.

آموزش فتوشاپ در تبریز

با سپری کردن دوره کامل آموزش فتوشاپ در تبریز ، می‌توانید به صورت حرفه‌ای‌ کار با کامپیوتر را بیاموزید و ضمن بهبود رزومه خود، برای ورود به بازار کار نیز آماده شوید.

شرکت در دوره‌های آموزشی این مهارت‌ها به هیچ‌گونه پیش‌نیازی احتیاج ندارد؛ زیرا در این دوره همه چیز از مرحله مقدماتی تا پیشرفته آموزش داده می‌شود.

با یادگیری فتوشاپ در تبریز می توانید در زمینه مشاغل زیر فعالیت کنید و درآمد خوبی داشته باشید:

همان‌طور که ذکر کردیم، امروزه با توجه به اهمیت تصاویر در تبلیغات، تسلط بر فتوشاپ می‌تواند برای ورود به بسیاری از مشاغل و موفقیت در آن‌ها، موثر باشد.

در پایان دوره‌ی آنلاین و حضوری آموزش فتوشاپ در تبریز نیز مدرک فتوشاپ به متقاضیان اعطا می‌شود.

سرفصل های دوره فتوشاپ در تبریز

آموزش فتوشاپ در تبریز

تمامی علاقمندان و دانشجویان و فارغ التحصیلان. در تمامی حوزه های افراد علاقمند به طراحی انواع لوگو طراحی پوستر بنر علاقمندان به ویرایش عکس و کار در اتلیه عکاسی و. … می توانند در  این دوره آموزشی حضور یابند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

32 مجتمع آموزشی فراسو
دسته بندی اصلی
دپارتمان کاپیوتر
33 مجتمع آموزشی فراسو
تعداد دانشجو
260
34 مجتمع آموزشی فراسو
مدرس آموزش
مهندس نظام دوست
مهندس محمدنیا
مهندس حدادرضایی
35 مجتمع آموزشی فراسو
مدت زمان آموزش
90 ساعت
36 مجتمع آموزشی فراسو
نوع تدریس
حضوری
37 مجتمع آموزشی فراسو
پیش نیاز
نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد
39 مجتمع آموزشی فراسو
آموزش
آموزش ها تخصصی و عملی از 0 تا 100
41 مجتمع آموزشی فراسو
محدودیت سنی
محدودیت سنی ندارد

ما اینجا هستیم